Szafka łazienkowa biała 120cm FOKUS CERAMIC z umywalką ELEGANCE-60
Opis
Szafka łazienkowa biała 120cm FOKUS CERAMIC z umywalką
FKSC-B-U120/45C + ELEGANCE-60
Nowoczesna szafka łazienkowa w białym połyskowym kolorze z blatem oraz ceramiczną umywalką z serii Fokus. Szafka o prostej budowie wraz z nienarzucającym się dekorem w postaci ergonomicznych uchwytów to świetne rozwiązanie dla łazienek wykończonych w stylu minimalistycznym.
Szafka posiada dwie szuflady oraz cztery półki, więc bez problemu będzie w stanie pomieścić wszystkie mniejsze oraz większe akcesoria łazienkowe. Wykonana jest z płyty MDF i zabezpieczona przed przenikaniem wilgoci nowoczesną folią meblową. W szufladach zamontowano nowoczesne prowadnice, a w drzwiach zawiasy, które posiadają system cichego domykania. Szuflady i drzwi zamykają się bardzo płynnie i niemal bezgłośnie. Blat szafki posiada otwór na prezentowaną umywalkę, na życzenie klienta istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu (czas realizacji zamówienia 4 tygodnie). Umywalka dokładnie osadzona na blacie, odpowiednio zabezpieczona i czyszczona zachowa swoje walory użytkowe oraz estetyczne przez dowolnie długi czas.
Wymiary szafki: 51 x 117 x 45 cm
Wymiary umywalki: 12,5 x 61 x 46 cm
Montaż
Wszystkie meble dostępne w naszej ofercie są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 51 x 117 x 45 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 12,5 x 61 x 46 cm |
Kolor szafki | biały połysk |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.