Szafka łazienkowa biała 160cm PETTO BIANCO z dwiema umywalkami AREDA-42
Opis
Szafka łazienkowa biała 160cm PETTO BIANCO z dwiema umywalkami AREDA-42
PET-B-U160/46/2 + 2x AREDA-42 (uchwyt czarny)
Szafka łazienkowa w białym, matowym kolorze z blatem oraz dwiema białymi, ceramicznymi umywalkami z serii PETTO BIANCO. Jest to wersja z czarnymi uchwytami, dostępna jest również wersja z uchwytami chromowanymi. Szafka posiada dwie pojemne szuflady z wbudowanymi wygodnymi organizerami na przybory łazienkowe. Umywalki posiadają otwory na baterie. Blat szafki posiada otwór na umywalki. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wykonania blatu bez otworu.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Najszersze z szafek łazienkowych serii PETTO BIANCO mają po 160 centymetrów. W tej wersji szuflada jest już podzielona w pionie na dwie, a każda ma własny zestaw wbudowanych przegródek ułatwiających organizację łazienkowych drobiazgów. Na blacie zostały zamontowane dwie ceramiczne umywalki z otworami na baterię – to znakomite rozwiązanie do dużych łazienek, zapewniające ponadprzeciętną wygodę i pozwalające stworzyć jeszcze bardziej prestiżowe wnętrze.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii PETTO BIANCO produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 35 x 160 x 46 cm; Blat: 2,2 x 160 x 48 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 14 x 42 x 42 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 160-169 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | skandynawski |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.