Szafka łazienkowa dąb naturalny 210cm FOKUS NEW LOFT z blatem i dwiema umywalkami
Opis
Szafka łazienkowa dąb naturalny 210cm FOKUS NEW LOFT z blatem i dwiema umywalkami
FKSN-NL-U210/39/C2 + FKSN-NE-B210/41/2 + 2x LIV-600C czarna połysk
Duża wisząca szafka łazienkowa w kolorze naturalnego dębu z blatem oraz dwiema białymi umywalkami. Szafka o wymiarach: 40 x 210 x 39 cm, blat: 2,2 x 210 x 41 cm. Szafka pozbawiona jest dekoracyjnych zdobień, pełna prostoty i klasycznego piękna, będzie świetnym elementem wykończenia minimalistycznych wnętrz.
Pakowna i pojemna szafka, posiada cztery szuflady oraz trzy półki. Dzięki użyciu nowoczesnych zawiasów i prowadnic Axis Pro szuflady i szafki zamykają się delikatnie i niemal bezgłośnie, co znacznie podnosi komfort użytkowania szafki. Do wyprodukowania szafki użyliśmy odpornej na odkształcenia płyty MDF, która jest zabezpieczona folią meblową - podwyższa ochronę przed działaniem wilgoci, nadaje estetyczny wygląd oraz jest łatwa w utrzymaniu czystości. Blat szafki posiada otwory pod prezentowane umywalki, na życzenie klienta możemy wykonać blat bez otworów.
Szanujemy cenny czas, dlatego nasze meble są złożone i dostarczane do klienta w całości.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS NEW LOFT produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 40 x 210 x 39 cm; Blat: 2,2 x 210 x 41 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 5 x 60 x 35 cm (x2) |
Kolor szafki | dąb naturalny |
Kolor umywalki | czarny |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 210-219 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.