Szafka łazienkowa szara fino 100cm FOKUS z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa szara fino 100cm FOKUS z umywalką
FKS-F-U100/42/2 + LINDA-1000C/D
Nowoczesna, bardzo ekskluzywna szafka łazienkowa w kolorze fino grafitowym wykonana na wysoki połysk z podwójną, białą dolomitową umywalką z serii FOKUS. Szafka posiada dwie szuflady. Umywalka posiada otwory na baterie.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Prezentowana seria FOKUS to nowoczesny design w prostej formie. Ergonomiczny uchwyt aluminiowy łączy w meblach nowoczesny akcent i klasyczną elegancję. Prostokątny kształt umywalek podkreśla wyraziste wzornictwo mebli. Meble z serii FOKUS wykonane są z płyty MDF pokrytej folią meblową wysokiej jakości, dzięki którym meble łazienkowe mają podwyższoną odporność na wilgoć. Szafki zostały wyposażone w praktyczne półki oraz pakowne szuflady. Szeroki wachlarz kolorystyczny oraz rozmiarowy pozwala na dopasowanie mebli do każdej łazienki. W serii tej mają Państwo do wyboru jedno- oraz dwuszufladowe szafki pod umywalkę we wszystkich typowych szerokościach, regały, szafki wiszące, lustra, półki i inne. Zapewniamy, że wybrane meble będą długo służyły i cieszyły Państwa oczy.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40 x 100 x 42 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 10 x 100 x 42 cm |
Kolor szafki | fino - grafitowy |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | nowoczesny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.