Szafka łazienkowa antyczne drewno 60cm FOKUS z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa antyczne drewno 60cm FOKUS z umywalką
FKS-AD-U60/39/3 + Clever-600
Podwieszana szafka do łazienki w matowym kolorze antycznego drewna wraz z białą dolomitową umywalką z serii Fokus. Prosta bryła szafki oraz aluminiowe uchwyty łączą w sobie klasyczną elegancję oraz nowoczesny design. Swoją barwą i wyglądem podkreśli charakter aranżowanego miejsca nawiązując stylistyką do dawnych epok.
Szafka o szerokości 60cm wyposażona jest w trzy praktyczne i pakowne półki. Każda szuflada posiada nowoczesne prowadnice z systemem cichego i płynnego domykania. Płyta, z której wykonana jest szafka jest pokryta folią, która wykazuje się wysoką odpornością na działanie wilgoci. Biała umywalka wchodząca w skład zestawu wykonana jest z dolomitu, którego zaletą jest twardość oraz na jego powierzchni nie osadza się trudny do usunięcia brud. Odpowiednio zamontowana na szafce i zabezpieczona silikonem sanitarnym oraz użytkowana zgodnie z zaleceniami producenta będzie służyła w łazience przez dowolnie długi czas. Cały zestaw prezentuje się niezwykle elegancko i nowocześnie.
Meble dostępne w naszej ofercie są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 60 x 60 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 4 x 60 x 39 cm |
Kolor szafki | antyczne drewno |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 60-69 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.