Szafka łazienkowa biała 100cm NEW YORK z umywalką białą
Opis
Szafka łazienkowa biała 100cm NEW YORK z umywalką białą
NY-B-U100/50/2 + PREMIUM 60 biała
Szafka łazienkowa w białym, matowym kolorze z serii NEW YORK. Stelaż wykonany z aluminium malowany proszkowo na czarny mat. Biała, ceramiczna umywalka PREMIUM 60 w zestawie. Umywalka nie posiada otworu na baterię. Do szafki dołączony jest specjalny syfon, który pozwala na pełne wykorzystanie górnej szuflady. Blat szafki posiada otwór na umywalkę. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wykonania blatu bez otworu.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szafka łazienkowa 100 cm z białą umywalką to prawdopodobnie najbardziej uniwersalny i wszechstronny mebel z serii New York. Jest wciąż na tyle wąska, że wpasuje się doskonale w mniejsze przestrzenie, ale i na tyle szeroka, że nie będzie wyglądała obco w pokoju kąpielowym. Użycie folii meblowej w białym kolorze oraz białej umywalki z dobrej klasy ceramiki sprawia, że taka szafka nie zmniejsza optycznie pomieszczenia, a jednocześnie zachowuje swój prosty, klasyczny charakter. Monotonię i prostotę przełamuje w tym przypadku jedynie głęboka czerń stelaża i uchwytów.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii NEW YORK produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 75 x 100 x 52 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 12,5 x 61 x 40,5 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.