Szafka łazienkowa biała 100cm VICTA z blatem i umywalką czarną
Opis
Szafka łazienkowa biała 100cm VICTA z blatem i umywalką czarną
VIC-B-U100/39/2 + VIC-B-B100/41 + LIV-600C czarny mat
Szafka łazienkowa w białym matowym kolorze i czarnymi uchwytami wraz z blatem oraz czarną, matową umywalką dolomitową z serii VICTA. Umywalka posiada otwór na baterię. Szafka łazienkowa posiada blat z otworem na umywalkę. Na specjalne życzenie istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szafka łazienkowa 100 cm z dwiema szufladami z serii Victa to propozycja przede wszystkim do większych łazienek. Dzięki relatywnie niedużej wysokości bryła jest smukła, ale pojemność tej szafki i tak jest imponująca. Białe matowe wykończenie i kontrastowe, czarne uchwyty oraz dolomitowa umywalka sprawiają, że jest to mebel nieprzeciętny i przyciągający uwagę. Cechą szczególną jest jednak bardzo duża wytrzymałość, jaką udało się osiągnąć dzięki najwyższej klasy materiałom i precyzyjnemu wykonaniu. Jest to jeden z tych mebli do łazienki, które będą dobrze wyglądały i w nowoczesnym, i w bardziej klasycznym projekcie.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii VICTA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 40,5 x 100 x 39 cm; Blat: 2,2 x 100 x 39,8 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 5 x 60 x 35 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | czarny |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.