Szafka łazienkowa biała 100cm VICTA z blatem i umywalką czarną
Opis
Szafka łazienkowa biała 100cm VICTA z blatem i umywalką czarną
VIC-B-U100/39/3-72 + VIC-B-B100/41 + LIV-600C czarna
Szafka łazienkowa w białym matowym kolorze i czarnymi uchwytami wraz z blatem oraz czarną dolomitową umywalką z serii VICTA. Szafka posiada trzy szuflady. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szafka łazienkowa 100 cm z serii Victa wykończona na biały mat. W tym wariancie została rozbudowana z dwóch do trzech szuflad, co zapewniło zdecydowanie większą przestrzeń na przechowywanie, sama bryła stała się też bardziej masywna, co w przypadku wielu aranżacji będzie zaletą estetyczną. W blat wpuszczona jest czarna dolomitowa umywalka, której kolor doskonale pokrywa się z kolorem nowoczesnych, subtelnych uchwytów. W tym zestawieniu kolorystycznym jest to mebel łazienkowy przeznaczony raczej do nowoczesnych wnętrz, choć i w wielu klasycznych projektach szafka będzie wyglądała inspirująco. Wszystkie szuflady zostały wyposażone w mocne prowadnice z cichym domykaniem, podobnie jak w przypadku innych szafek z tej serii.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii VICTA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 72 x 100 x 39 cm; Blat: 2,2 x 100 x 39,8 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 5 x 60 x 35 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | czarny |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.