Szafka łazienkowa biała 140cm FOKUS NEW z blatem dąb naturalny i umywalką
Opis
Szafka łazienkowa biała 140cm FOKUS NEW z blatem dąb naturalny i umywalką
FKSN-B-U140/39C + FKSN-NE-B140/41 + LIV-800C
Nowoczesna szafka łazienkowa w białym połyskowym kolorze z blatem w odcieniu naturalnego dębu i białą dolomitową umywalką. Wymiary szafki: 40 x 140 x 39 cm, wymiary blatu: 2,2 x 140 x 41 cm. Nowoczesne chromowane uchwyty i klasyczna budowa szafki sprawiły, że będzie się dobrze prezentować zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych wnętrzach łazienek.
Szafka posiada dwie pakowne szuflady i półki, w których zamontowany jest system cichego domykania, który znacznie podwyższa komfort użytkowania. Szafka łazienkowa jest wyprodukowana z płyty MDF i pokryta dekoracyjną folią meblową, która chroni przed działaniem wilgoci i odkształceniami, a także nadaje efekt niezwykle gładkiej powierzchni. Blat szafki posiada otwór na umywalkę, na życzenie klienta istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu. Umywalka swoją nieskomplikowaną budową jest bardzo łatwa w utrzymaniu czystości, a przy tym praktyczna i ergonomiczna. Umywalka posiada otwór na baterię.
Nasze meble są złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS NEW produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 40 x 140 x 39 cm; Blat: 2,2 x 140 x 41 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 5 x 80 x 35 cm |
Kolor szafki | biały połysk |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 140-149 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.