Szafka łazienkowa biała 60cm BELLI GOLD z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa biała 60cm BELLI GOLD z umywalką
BEL-B-U60/39/2 + KIDDY-600
Szafka łazienkowa w białym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z prostokątną białą dolomitową umywalką z serii BELLI GOLD. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Może się wydawać, że różnica między szafką łazienkową 50 cm a 60 cm jest raczej symboliczna, ale to nieprawda. Biała matowa szafka Belli Gold z pięknymi, stylowymi złotymi uchwytami na obu szufladach przy szerokości 60 centymetrów daje jeszcze więcej wygody i możliwości niż węższy wariant. Szuflady są docięte tak, aby nie wchodziły w kolizję z syfonem, natomiast wpuszczana umywalka w całości zajmuje miejsce blatu, dając optymalną ilość miejsca i zapewniają doskonałą wygodę. Szafka jest wykonana bardzo precyzyjnie, a biała matowa folia meblowa świetnie chroni ją nie tylko przed wilgocią, ale też przed zarysowaniami lub zaciekami. Jest to chyba najbardziej klasyczna z propozycji w serii Belli Gold, co jednak nie oznacza, że nie pasuje do wnętrz nowoczesnych – w nich też wygląda doskonale.
Nasze meble są złożone i dostarczane do klienta w całości.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40,5 x 60 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 2 x 60 x 39 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 60-69 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.