Szafka łazienkowa biała 80cm BELLI GOLD z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa biała 80cm BELLI GOLD z umywalką
BEL-B-U80/39/2 + KIDDY-800
Szafka łazienkowa w białym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z prostokątną białą dolomitową umywalką z serii BELLI GOLD. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szafka łazienkowa 80 cm to propozycja przygotowana z myślą o łazienkach nieco większych oraz skromnych pokojach kąpielowych. Szerokie ranty dolomitowej umywalki zastępują blat meblowy, co sprawia, że jest to rozwiązanie bardzo wygodne i funkcjonalne. Pod umywalką znajdują się dwie szuflady z cicho zamykającymi się prowadnicami. To one odpowiadają za ponadprzeciętną wygodę korzystania z szafki łazienkowej Belli Gold: są zaskakująco pojemne, a ich ruch odbywa się zawsze całkiem płynnie. Złote uchwyty, w które wyposażone zostały szuflady, dodają całości nowoczesnego charakteru. Bryła jest jednak cały czas prosta, więc jeśli urządzasz klasyczną łazienkę, to na tę odrobinę luksusu też możesz sobie bez obaw pozwolić.
Nasze meble są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone do klienta są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40,5 x 80 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 2 x 80 x 39 cm |
Kolor szafki | biały mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 80-89 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.