Szafka łazienkowa czarna 100cm CASSINI z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa czarna 100cm CASSINI z umywalką ceramiczną
CAS-C-U100/50 + ELEGANCE-60
Szafka łazienkowa w czarnym kolorze o szerokości 100cm z blatem w kolorze naturalnego dębu oraz białą ceramiczną umywalką. Gruby blat i nablatowa umywalka idealnie razem się komponują, tworząc tym samym niepowtarzalną i funkcjonalną szafkę podumywalkową. W szafce zastosowano zamiast klasycznych żłobione uchwyty, które są równie funkcjonalne co tradycyjne oraz estetycznie wykończone.
Szafka została wyposażona w jedną bardzo pojemną szufladę z systemem cichego domykania, który sprawia, że komfort użytkowania szafki staje się jeszcze większy. Szuflada w ostatniej fazie zamykania spowalnia, aby niemal bezgłośnie się domknąć. Wykonana z płyty MDF, która jest pokryta dekoracyjną folią meblową, natomiast blat został zabezpieczony laminatem , który gwarantuje wodoodporność. Blat szafki posiada otwór na prezentowaną w ofercie umywalkę, na życzenie klienta istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu. Umywalka posiada standardowy otwór na baterię.
Prezentowane przez nas meble są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii CASSINI produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 51 x 100 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 11,5 x 60 x 45 cm |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | bez uchwytu |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.