Szafka łazienkowa czarna 120cm CASSINI z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa czarna 120cm CASSINI z umywalką
CAS-C-U120/39C + LISA NEW-650/450
Nowoczesna szafka łazienkowa w czarnym kolorze o szerokości 120 cm wraz z blatem oraz białą umywalką. To co wyróżnia szafkę na tle innych to biała dolomitowa umywalka, która nachodzi na gruby blat w kolorze naturalnego dębu. Takie połączenie sprawiło, że szafka jest niepowtarzalna i będzie idealnym elementem dekoracyjnym każdej łazienki. W szafce zostały zastosowane specjalne żłobione uchwyty, które są bardzo funkcjonalne, a także nadają nowoczesnego wyglądu.
Szafka posiada jedną szufladę oraz dwoje drzwiczek z półkami. Wyposażona jest w system cichego domykania, który znacznie zwiększa komfort użytkowania. Szuflada i drzwiczki w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Korpus szafki został wykonany z płyty MDF pokrytej folią meblową, natomiast blat zabezpieczony laminatem, który daje gwarancję wodoodporności. W blacie został wycięty otwór na umywalkę, na specjalne życzenie klienta możemy wykonać blat bez otworu. Prezentowana umywalka posiada otwór na baterię.
Nasze meble są złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii CASSINI produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 51 x 120 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 4 x 65 x 45 cm |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | bez uchwytu |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.