Szafka łazienkowa czarna 130cm CORTEZ z dwiema umywalkami białymi
Opis
Szafka łazienkowa czarna 130cm CORTEZ z dwiema umywalkami białymi
CRT-C-U130/48/4 + 2x LENA-460 biała
Stojąca szafka łazienkowa z serii Cortez w loftowym stylu wraz z blatem oraz dwiema białymi, dolomitowymi umywalkami. Korpus szafki jest w czarnym, matowym kolorze a blat i nogi w kolorze dębu naturalnego. Szafka posiada cztery szuflady. Do szafki dołączone są specjalne syfony, które pozwalają na pełne wykorzystanie górnych szuflad.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Blat szafki posiada otwór na umywalkę. Istnieje również możliwość wykonania blatu bez otworu.
Szafka łazienkowa z serii Cortez o szerokości 130 centymetrów w wariancie z dwiema białymi nablatowymi umywalkami to propozycja leżąca nieco bliżej klasycznego stylu loftowego i odrobinę lepiej pasująca do wnętrz mniejszych, gdzie czarne umywalki mogłyby dodatkowo pomniejszyć optycznie przestrzeń. Pod względem funkcjonalności nadal jest to jednak idealny wybór – dużo miejsca w czterech szufladach z cichym domykaniem, mocne płyty meblowe zabezpieczone trwałą folią i stabilność to atuty, które będą nieocenione w każdym wnętrzu.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii CORTEZ produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 78 x 132 x 48 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 13,5 x 45,5 x 45,5 cm (x2) |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 130-139 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.