Szafka łazienkowa czarna 160cm BELLI GOLD z umywalką podwójną
Opis
Szafka łazienkowa czarna 160cm BELLI GOLD z umywalką podwójną
BEL-C-U160/50/4 + NELA-1600D
Szafka łazienkowa w czarnym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z podwójną, białą umywalką z serii BELLI GOLD. Umywalka posiada otwory na baterie.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady oraz drzwiczki w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szeroka 160 centymetrowa szafka do łazienki ze złotymi uchwytami to bardzo elegancka, a jednocześnie nowoczesna propozycja dla inwestorów, którym zależy na tym, aby urządzane przez nich łazienki były niepowtarzalne i perfekcyjne pod względem użyteczności. Cztery szuflady (górna z wycięciem na syfon) pozwalają bez trudu uporządkować łazienkę, a dolomitowa umywalka jest przede wszystkim bardzo praktycznym rozwiązaniem, gdyż pozwala na korzystanie z łazienki w jednym czasie przez dwie osoby. Prowadnice wyposażone są w hamulce pozwalające na samoczynne ciche domknięcie. Wysokiej jakości folia meblowa zapewnia odporność na wilgoć i zarysowania.
Szafka jest już złożona i wstępnie wyregulowana, dostarczona pod wskazany adres jest od razu gotowa do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40 x 160 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 10 x 160 x 50 cm |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 160-169 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.