Szafka łazienkowa czarna 50cm BELLI GOLD z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa czarna 50cm BELLI GOLD z umywalką
BEL-C-U50/39/2 + KIDDY-500
Szafka łazienkowa w czarnym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z prostokątną białą dolomitową umywalką z serii BELLI GOLD. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Wąska, bo jedynie 50-centymetrowa szafka łazienkowa Belli Gold w kolorze czarnym i ze złotymi uchwytami szuflad to najmniejsza z szafek z umywalką w tej serii i tym wariancie kolorystycznym. Złote uchwyty pięknie kontrastują z głęboką, matową czernią frontu, którą dodatkowo łagodzi biel dolomitowej umywalki, która w całości zajmuje miejsce blatu meblowego. Taka konstrukcja sprawia, że bryła mebla jest prosta, więc jest to szafka bardzo uniwersalna. Choć w większości na jej montaż decydują się inwestorzy zakochani w nowoczesnych stylach, ta szafka łazienkowa pozwala też odświeżyć aranżacje klasyczne, będąc ciekawą alternatywą dla zwykle dość jednolitych i przewidywalnych kolorów.
Prezentowana szafka jest już złożona i wstępnie wyregulowana, dostarczona pod wskazany adres jest od razu gotowa do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40,5 x 50 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 2 x 50 x 39 cm |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 50-59 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.