Szafka łazienkowa czarna 60cm VICTA z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa czarna 60cm VICTA z umywalką
VIC-C-U60/39/2 + KIDDY-600
Szafka łazienkowa w czarnym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z prostokątną białą dolomitową umywalką z serii VICTA. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Nowoczesne wnętrza muszą zaskakiwać designem i można ten cel osiągnąć na przykład czarną, matową szafką łazienkową Victa o szerokości 60 cm z dodatkowo kontrastującą z nią białą umywalką zastępującą cały blat meblowy. Głęboką czerń frontu przełamują dodatkowo złote uchwyty zamocowane na obu szufladach. Jest to świetne połączenie, które doskonale licuje z innowacyjnymi stylami wnętrzarskimi, przy czym sama bryła zachowała klasyczny, prosty kształt, dzięki czemu mimo niewielkich wymiarów jest to bardzo pakowana i wszechstronna szafka. Szuflady są trwałe i mają dużą wytrzymałość, poruszają się natomiast niemal bez oporu na doskonałych prowadnicach z cichym domykaniem.
Meble dostępne w naszej ofercie są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii VICTA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40,5 x 60 x 39 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 2 x 60 x 39 cm |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 60-69 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.