Szafka łazienkowa czarna 80cm COBRA z umywalką FINI 600C
Opis
Szafka łazienkowa czarna 80cm COBRA z umywalką FINI 600C
CBR-C1-U80/48/2 + FINI 600C
Czarna matowa szafka umywalkowa z blatem oraz białą, dolomitową umywalką o wymiarach 59 x 80 x 50 cm. Elegancka szafka wraz ze zdobionymi frontami, które imitują romboidalne frezy sprawi, że każda łazienka w stylu glamour nabierze wyjątkowego i niepowtarzalnego charakteru. Niewielkie uchwyty wykonane z polerowanego szkła z widocznym nawiązaniem do frontu szafki sprawiają, że szafka jest ciekawsza i bogatsza w odbiorze.
Szafka posiada dwie szuflady, w górnej znajduje się niewielkie wycięcie na tylny syfon umywalkowy, który dzięki swojej konstrukcji pozwala zaoszczędzić wiele miejsca w szufladzie.
Prowadnice szafki łazienkowej zostały wyposażone w system cichego domykania, dzięki czemu szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Płyty meblowe są znakomicie chronione dekoracyjną folią meblową, która zabezpiecza przed wilgocią oraz nadaje estetyczny wygląd. Blat szafki jest pełny - nie posiada otworu na prezentowaną umywalkę oraz baterię.
Dla podniesienia zadowolenia klienta nasze meble wysyłane są złożone i wstępnie wyregulowane, dzięki temu montaż staje się szybki i bezproblemowy.
Szafka posiada dwuletnią gwarancję.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii COBRA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 59 x 80 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 14 x 60 x 36,5 |
Kolor szafki | czarny mat |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 80-89 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.