Szafka łazienkowa dąb naturalny 120cm FOKUS NEW z blatem i umywalką
Opis
Szafka łazienkowa dąb naturalny 120cm FOKUS NEW z blatem i umywalką
FKSN-NE-U120/50C + FKSN-NE-B120/52 + LUNA-600
Nowoczesna szafka łazienkowa w matowym kolorze naturalny dąb, blatem oraz białą ceramiczną umywalką. Wymiary szafki: 40 x 120 x 39, wymiary blatu: 2,2 x 120 x 41 cm. Chromowane uchwyty sprawiły, że szafka nabrała modnego i niepowtarzalnego akcentu. Prosta, klasyczna forma szafki idealnie wpisuje się w mariaż nowoczesnych i minimalistycznych łazienek.
Wysoka jakość i komfort użytkowania
Szafka została wyposażona w dwie praktyczne i pojemne szuflady oraz dwie półki, w których zamontowaliśmy nowoczesne prowadnice Axis Pro – szuflady i drzwi szafki w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się domknąć. Konstrukcja szafki wykonana jest z trwałych płyt MDF i zabezpieczona najlepszej jakości folią meblową, która sprawia, że szafka ma idealnie gładką strukturę oraz chroni przed wilgocią. Blat szafki posiada otwór na umywalkę, na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu (czas realizacji 4 tygodnie).
Montaż
Nasze meble są złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii FOKUS NEW produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 40 x 120 x 50 cm; blat: 2,2 x 120 x 52 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 11 x 60 x 42 cm |
Kolor szafki | dąb naturalny |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.