Szafka łazienkowa grafitowa 120cm NEGRA z umywalką czarną
Opis
Szafka łazienkowa grafitowa 120cm NEGRA z umywalką ceramiczną
NEG-G-U120/48/2 + PREMIUM 60 czarna
Nowoczesna, bardzo ekskluzywna szafka łazienkowa z serii Negra w grafitowym kolorze wraz z blatem oraz czarną, matową ceramiczną umywalką. Szafka posiada dwie szuflady.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Blat szafki posiada otwór na umywalkę. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wykonania blatu bez otworu.
Zestawienie szafki łazienkowej 100 cm w kolorze grafitowym z czarnymi, subtelnymi uchwytami szuflad i czarną ceramiczną umywalką nablatową to wariant kolorystyczny, który znakomicie wkomponuje się w nowoczesne wnętrza, ale będzie też pasował do łazienek klasycznych, w których przełamie przewidywalność takich projektów. Pod względem użyteczności szafka łazienkowa 103 cm Negra stanowi niedościgniony wzór – szuflada idealnie dopasowana do niskiego syfonu, ciche domykanie, bardzo odporna na zarysowania okleina wewnątrz, mocne prowadnice, które pozwolą przechować w środku wiele akcesoriów i przyborów toaletowych – dopiero dzięki tej szafce łazienkowej aranżacja wnętrza ma szansę stać się kompletna.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii NEGRA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 59 x 120 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 12,5 x 61 x 40,5 cm |
Kolor szafki | szary |
Kolor umywalki | czarny |
Materiał umywalki | ceramiczna |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | loftowy / industrialny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.