Szafka łazienkowa granatowa 120cm BELLI GOLD z blatem i umywalką
Opis
Szafka łazienkowa granatowa 120cm BELLI GOLD z blatem i umywalką
BEL-GN-U120/39C + BEL-GN-B120/41 + TULI-610C + Preloc 330
Szafka łazienkowa w granatowym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z blatem oraz prostokątną białą dolomitową umywalką z serii BELLI GOLD. W komplecie znajduje się również syfon umywalkowy butelkowy Easy Space Saving Preloc 330. Blat szafki posiada otwór na umywalkę. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wykonania blatu bez otworu.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady oraz drzwiczki w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Szeroka, mająca 120 centymetrów szafka łazienkowa z granatowym blatem i dużą umywalką nablatową jest znakomitym uzupełnieniem funkcjonalnego i wizualnie atrakcyjnego projektu nowoczesnej, przestronnej łazienki. Ten wariant to model o głębokości 41 centymetrów. Jest to więc nadal mebel dość kompaktowy, mimo dużej szerokości, co pozwala wykorzystać go w aranżacjach wnętrz nietypowych i wyjątkowych. Złote uchwyty dodają całości niewątpliwego uroku, a wysoka precyzja wykonania sprawia, że jest to niemal mebel reprezentacyjny.
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | Szafka: 40 x 120 x 39 cm; Blat: 2,2 x 120 x 41 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 14,5 x 61 x 35 cm |
Kolor szafki | niebieski / granatowy |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.