Szafka łazienkowa granatowa 120cm BELLI GOLD z umywalką podwójną
Opis
Szafka łazienkowa granatowa 120cm BELLI GOLD z umywalką podwójną
BEL-GN-U120/50/4 + UFKS-1200D biała
Szafka łazienkowa w granatowym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z podwójną, białą umywalką z serii BELLI GOLD. Umywalka posiada otwory na baterie.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady oraz drzwiczki w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Podstawowy projekt szafki łazienkowej 120 cm został zmodyfikowany i zamiast jednej umywalki wpuszczanej w blat, w tym projekcie pojawia się umywalka podwójna. Jest to rozwiązanie proste, estetyczne i funkcjonalne. Taki układ nie zaburza prostoty granatowej, matowej bryły, ale zwiększa funkcjonalność szafki łazienkowej. Ranty umywalek pozostały dość szerokie, co nadaje całości klasycznego charakteru, a ten, w połączeniu z awangardową, granatowo-złotą kolorystyką, sprawia, że jest to szafka do łazienki niemal w każdym stylu. Wysokiej klasy umywalka wyróżnia się trwałością i specyficznym połyskiem, co tylko podkreśla wyjątkowość szafki.
Prezentowana szafka jest już złożona i wstępnie wyregulowana, dostarczona pod wskazany adres jest od razu gotowa do montażu w łazience.
Gwarancja: 2 lata
Polski producent
Meble łazienkowe z serii BELLI GOLD produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 40 x 120 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 12 x 120,5 x 50 cm |
Kolor szafki | niebieski / granatowy |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.