Szafka łazienkowa niebieska 121cm MEIVA z umywalką podwójną
Opis
Szafka łazienkowa niebieska 121cm MEIVA z umywalką podwójną
MVA-N-U121/46/4 + MEWA-1210D
Nowoczesna szafka podumywalkowa w matowym niebieskim kolorze wraz z podwójną białą dolomitową umywalką. Wymiary szafki 50 x 121 x 46 cm. Duże czarne uchwyty idealnie komponują się z szafką dodając jej niepowtarzalnego kontrastowego wyglądu, dzięki czemu idealnie sprawdzi się jako wyposażenie nowoczesnych łazienek.
Szafka posiada cztery pojemne szuflady, które bez problemu pomieszczą wiele różnych organizerów i niezbędne przybory wykorzystywane w łazience. Szafka wyposażona została w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Wykorzystanie najwyższej jakości MDF-u sprawiło, że szafka jest niezwykle trwała, a dodatkowym atutem jest jej odporność na wilgoć, którą uzyskaliśmy dzięki nowoczesnej folii meblowej. Podwójna umywalka posiada otwory na baterię. Szafka łazienkowa wraz z dwukomorową umywalką z serii Meiva jest dedykowana dla większych pokoi łazienkowych, z których w jednym czasie mogą korzystać dwie osoby, nie tracąc przy tym czasu w porannym pośpiechu.
Nasze meble są złożone i dostarczane do klienta w całości.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii MEIVA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 50 x 121 x 46 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 3 x 121 x 46 cm |
Kolor szafki | niebieski / granatowy |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 120-129 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | nowoczesny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.