Szafka łazienkowa granatowa 103cm COBRA z umywalką FINI 600C
Opis
Szafka łazienkowa granatowa 103cm COBRA z umywalką FINI 600C
CBR-GN-U100/48/2 + FINI 600C
Nowoczesna i ekskluzywna szafka łazienkowa w matowym granatowym kolorze z blatem oraz białą dolomitową umywalką. Wymiary szafki : 59 x 103 x 50 cm. Głębokie frezy na frontach szafki z romboidalnymi wzorami nadają niepowtarzalnego i eleganckiego charakteru sprawiając, że szafka będzie idealnym elementem wykończeniowym w stylu glamour. Niewielkie gładkie i złote uchwyty sprawiają, że cała konstrukcja szafki staje się bogatsza, ciekawsza i bardziej wysublimowana.
Szafka posiada dwie pojemne szuflady, w których został zamontowany system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie domykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć. Wyposażona w tylny syfon, dzięki specjalnej konstrukcji pozwala zaoszczędzić wolne miejsce w szafce pod umywalką. Prosta i klasyczna bryła mebli powstała przy użyciu świetnej jakości płyt MDF. Folia meblowa, którą została zabezpieczona szafka chroni przed wchłanianiem wilgoci i daje znakomity efekt wizualny. Blat szafki posiada otwór na umywalkę. Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wykonania blatu bez otworu.
Nasze meble są złożone i w całości dostarczane do klienta.
Polski producent
Meble łazienkowe z serii COBRA produkowane są w Polsce przez naszą firmę. GREKON to producent mebli łazienkowych firmowanych marką GANTE. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Wymiary szafki (wysokość x szerokość x głębokość) | 59 x 103 x 50 cm |
Wymiary umywalki (wysokość x szerokość x głębokość) | 14 x 60 x 36,5 |
Kolor szafki | niebieski / granatowy |
Kolor umywalki | biały |
Materiał umywalki | dolomitowa |
System cichego domykania | Tak |
Typ / rozmiar | Szafki pod umywalkę 100-109 cm |
Sposób otwierania | uchwyt |
Styl łazienki | glamour |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.