Biała ceramiczna umywalka nablatowa o kwadratowym kształcie to elegancki i nowoczesny element łazienki. Umywalka charakteryzuje się zaokrąglonymi rantami, które nadają jej delikatny i przyjemny dla oka wygląd. Nie posiada wycięcia na baterię, co daje większą swobodę w wyborze miejsca montażu baterii.
Kształt: Owalny
Typ: Nablatowa
Kolor: Biały
Materiał: Ceramika
Wymiary zewnętrzne: 44 cm x 44 cm x 14 cm
Głębokość misy: 12 cm
Rozmiar wewnętrzny misy: 42 cm
Ta umywalka jest idealnym wyborem dla osób ceniących sobie minimalistyczny, a zarazem nowoczesny design. Zaokrąglone ranty zapewniają bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Dzięki swojej prostocie i elegancji, umywalka ta doskonale komponuje się z różnorodnymi stylami wnętrz łazienkowych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.