Czarna matowa umywalka nablatowa Hero to nowoczesny i stylowy element wyposażenia łazienki, który wyróżnia się swoim eleganckim wyglądem i prostokątnym kształtem. Wykonana z wysokiej jakości ceramiki, umywalka ta jest nie tylko estetyczna, ale również trwała i łatwa w utrzymaniu czystości.
Kształt: Prostokątny
Typ: Nablatowa
Kolor: Czarny matowy
Materiał: Wysokiej jakości ceramika
Wymiary zewnętrzne:
Szerokość: 61 cm
Głębokość: 35 cm
Wysokość: 11,5 cm
Głębokość misy: 9 cm
Wymiary wewnętrzne misy: 59,5 x 33,5 cm
Dzięki swojemu nowoczesnemu designowi i wykończeniu w matowej czerni, umywalka Hero idealnie komponuje się z różnymi aranżacjami łazienkowymi, dodając im elegancji i luksusu. Prostokątny kształt zapewnia dużo miejsca do codziennego użytku, a wysokiej jakości ceramika gwarantuje długowieczność produktu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.