Biała okrągła umywalka nablatowa Omega to stylowy i funkcjonalny element wyposażenia łazienki. Jej elegancki kształt i wykończenie sprawiają, że stanowi doskonały wybór do nowoczesnych wnętrz.
Kształt: Okrągły
Typ: Nablatowa
Kolor: Biały
Materiał: Ceramika
Wymiary zewnętrzne:
Szerokość: 47,5 cm
Głębokość: 47,5 cm
Wysokość rantu: 12,5 cm
Głębokość misy: 9,6 cm
Otwór na baterię: Brak
Umywalka Omega, dzięki swojemu okrągłemu kształtowi, wprowadza do łazienki harmonijną estetykę. Brak otworu na baterię pozwala na większą swobodę w aranżacji i umiejscowieniu baterii. Wykonana z wysokiej jakości ceramiki, umywalka jest trwała i łatwa w utrzymaniu czystości, co sprawia, że jest praktycznym wyborem do każdej łazienki.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.